października 19, 2016

Szybki wzrost rzęs - magia odżywki FEG

 Odżywka do rzęs FEG -aliexpress.com ok. 11,50 zł.

Skład i opakowanie widoczne na zdjęciach dla zainteresowanych:

Opakowanie solidnie wykonane, nic nie pęka, nic się nie wylewa - pędzelek bardzo wygodny.

Poniżej zamieszczam zdjęcia pokazujące jak to moje rzęsy zareagował na FEG.

Odżywkę zaczęłam testować od 5-5-2016 r.
Opakowanie 3 ml starczyło na ok 4 miesiące.

 Różnica ok. 2 tygodni

Różnica ok. 5 miesięcy

Co prawda nie otrzymałam spektakularnego efektu, ale za tak małe pieniądze - efekt super.
Jestem w ogromnym szoku, że odżywka działa i już nie pamiętam swoich ''prawdziwych'' rzęs!
Odżywka mnie nie uczuliła, nic mi po niej nie wyszło na oczach.
Zalecam jednak ostrożne aplikowanie jej na powieki i rzęsy :) 
Przy kontakcie z okiem bardzo szczypało :)

5-05-2016
Gołe i krótkie rzęsy ;)


15-05-2016
 Zauważyłam pierwsze efekty - odżywkę stosowałam rano i wieczorem.



20-05-2016







Dziś - 19/10/2016
Dziś serum używam ok. 4 razy w tygodniu - rzęsy nie wracają do swojej pierwotnej długości, nie wypadają, nie są słabsze - jest dobrze ! :)







Czy polecam? Za takie grosze - TAK !
Nie znam efektu Long4Lashes, Revitalash ale śmiało możecie wypróbować FEG na początek.

Miłego dnia !
~~ Naliex

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger