2012-05-02

ONZ żyjmy zdrowo :)

No to powrót ;) kiedy to było ... chciałam zacząć prowadzić bloga o modzie o życiu i takich tam pierdołach ale jak widać nie wytrwałam, teraz po ponad dwóch latach wracam z nowym pomysłem :)





Trochę o żywieniu trochę o zdrowiu i o czymś tam jeszcze ;) 

Parę moich inspiracji na dziś...
 

 
Interesuje mnie dietetyka przez to wszystko i chyba trochę w tym kierunku pójdę, podzielę się moją wiedzą i małym doświadczeniem które zdobyłam ;)

Na początku mojej kariery wielkiego odchudzania weszłam w dietę ONZ - nigdy nie lubiłam typowych planowanych diet typu : South Beach, czy kapuściana, nie lubiłam przywiązywać się i zamykać w schemacie bo to dopiero potrafi wykończyć. ale ONZ nie jest aż taka zła - jedna jedyna która, jak gwarantują Twórcy tak i w moim przypadku było - daje możliwość spadku trwałego kilograma ( do 3kg ) bez efektu jojo :) i to lubię!

Polecam sprawdzić plan diety w internecie ;) jeśli jakiś problem ze znalezieniem - wyśle na maila ;)

Dieta jest bogata we wszystkie składniki odżywcze, jedynym minusem ( chociaż mnie to nie przeszkadzało ) było to że dzień wcześniej musiałam sobie ustalić plan tego co zjem. W ONZ wlicza się do 6 posiłków dziennie ( zależy od ilości oczywiście i planu dnia )- ja jadłam max 5 bo po prostu więcej nie dałam rady, byłam tak przejedzona a chudłam dlatego polecam ;)

Warto się tym zainteresować bo z tego co wiem nie szkodzi na zdrowiu w porównaniu z Dukanem :P

Produkty białkowe pobudzające metabolizm, dozwolone w czasie diety :
~Mieszane orzechy(solone lub nie)
~Sałatka z tuńczyka z majonezem beztłuszczowym
~Pieczony halibut (bez panierki)
~Chuda wołowina, chuda szynka
~Chudy indyk
~Kurczak bez skóry
~Sałatka jajeczna (majonez beztłuszczowy)
~Produkty sojowe bez panierki
~Jajka (jajecznica, lub na twardo)
~Serek wiejski

Produkty węglowodanowe, pobudzające metabolizm, dozwolone w czasie diety:
~Świeże: morele, pomarańcze, grejpfruty, śliwki, brzoskwinie, gruszki, jabłka, kiwi
~Zmieszane warzywa świeże lub mrożone, z wyjątkiem ziemniaków.
~Chleb owsiany lub z otrębami
~Sałata, pomidory, warzywa-bez ciężkich sosów.


Wiadomo SILNA WOLA i CHĘCI są potrzebne - dieta nie jest straszna da się zrzucić parę kg bez większej katorgi :))))






chociaż pamiętajcie SPORT SPORT i jeszcze raz SPORT ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)