września 06, 2014

Paznokietki stworzone farbkami :)

Jestem w przeogromnym szoku, gdyż spojrzałam kiedy wstawiłam ostatni post... tyle czasu minęło, ale nigdy o tym nie zapomniałam:)

Kosmetyki cały czas w głowie i to w nadmiarze ! 

Ostatnio zaczęłam przygodę z paznokciami i staram się wymyślać ciekawe zdobienia czy fajną kolorystykę.  Jeśli chodzi o pielęgnację nigdy nie byłam mistrzem chociaż idzie mi coraz lepiej :) w każdym razie daje mi to dużą przyjemność i satysfakcję. Fajna sprawa i każdemu polecam taką zabawę z farbkami akrylowymi!

Zdjęcia robione w większości komórką niestety ale chciałam pokazać co zrobiłam, nawet jeśli mi nie wyszło :)



Pooozdrawiam ! Nalie.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger