listopada 08, 2012

Testuję : Lakier Manhattan !! Nowa miłość :)

W końcu wolny dzień więc chce go wykorzystać na obijanie się i małe porządku..może i ciastka upiekę ;) 

Wczoraj koleżanka zmusiła mnie do pomalowania paznokci lakierem Manhattan. Jako, że jestem na etapie zapuszczania, odżywiania i odbudowywania paznokci nie byłam chętna bo nie lubię koloru na krótkich brzydkich paznokciach.ale co tam ;) skusiłam się.. i odnalazłam nową miłość !! 


PLUSY...

znacie go prawda? ;) z tego co widzę na KWC nie ma on dobrych opinii... ale ja mam swoje zdanie,  otóż :
+ niesamowicie wygodna aplikacja, jedno pociągnięcie pędzelkiem i już jest !
+ JEDNA warstwa w zupełności starczy
+ bardzo szybko schnie - tu jestem zaskoczona
+ jak na razie uznaje za  trwały bo nie ma odprysków a dużo sprzątałam, myłam naczynia itp.
+ kolor bardzo ładny, żywy i wyraźny...
+ wydajny - przy użyciu jednej warstwy staje się wydajniejszy a buteleczka i tak nie jest mała

MINUSY...

- raczej brak..może CENA ale za dobre produkty trzeba płacić!

a oto jak wygląda u mnie... proszę  nie oceniajcie mojego antytalentu :P



+ krzywe palce ;]


Jak na jedną warstwę uważam, że jest genialny !


A WY co o nich myślicie?? Używacie go ?? Jak wrażenia ? 
:*

32 komentarze:

  1. Oby się trzymał i miał fajny kolor, a do tego dobrze schnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek ciekawy, jak na jedną warstwę krycie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosiłam Cię do tagu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jedna warstwa wystarcza to chyba musze go wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna warstwa? To świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest piękny:) Też się zastanawiałam długo nad tym mydłem, ale zwykle ta seria avonu mnie nie zawodzi to zaryzykowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! zapraszam po odbiór nominacji do Liebster Blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie testowałam lakiery Manhatta'nu. Bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lakier. Takiego koloru właśnie szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :) A ile kosztuje??:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja z lakierów firmy Manhattan jestem zadowolona plus przystępna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kosztuje około 15zł :) z tego co widziałam na wizaż KWC :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek :D a i nie mów mi proszę o krzywych palcach :P

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ladny ,a co do Twojego antytalentu to wystarczy troszke zmywacza i bedzie pieknie i rowniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Otrzymujesz ode mnie wyróżnienie Liebster Blog. :* :) obserwuję www.eweliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zostałaś nominowana na moim blogu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana :) zapraszam do zabawy

    http://standardowa21.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana :) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor! no i jakie masz szczuplutkie palce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. no kolor rzeczywiście jest intensywny:) już od bardzo dawna nie miałam lakieru z Manhattan'u:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorek zdecydowanie w moim typie, lubię takie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow nie spodziewalam sie takiego koloru po pierwszym zdjeciu lakieru ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyrozniłam Twoj blog w zabawie Liebster Blog- zapraszam do mnie po pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger