2012-10-30

Fioletowy błysk w oku :) makijaż na wtorkowy wieczór plus malutki zakupy ! :)

KOCHANE ! Dzięki wielkie za ostatnie komentarze !!! :* BARDZO się cieszę z każdego jednego ! :* bardzo doceniam :) myślę o małym konkursie/rozdaniu ale szczegóły wkrótce...

Dzisiaj mam dzień wolny, wczoraj byłam na zmianie porannej w pracy później na nocce czyli brak snu przez ponad 24 h .. z pracy na zakupy i pare nowych kosmetyków jest!




 Uwielbiam fiolety ! Do makijażu użyłam pare odcieni fioletu plus grafitowy, jako bazę perłowy i czarną kredkę do smokey eyes :) rach ciach i po sprawie ! Efekt jak na codzienny makijaż - mimo, że trochę mocniejszy chyba nie jest najgorszy :) mnie się podoba bo kolor mój ulubiony !

Użyłam palety Ruby Rose .. znacie ? Dla mnie najlepsze!

 

Taka moja propozycja na dziś ;)


 Mały dzisiejszy napad na Rossmann ...
 
 Moje wymarzone żółtko i odżywka !! :)


Wypróbuje je później więc dam znać...;) miłego wieczoru :*

2012-10-28

Makijaż na niedzele - Casual Make up :) + Podziękowania dla WAS :)

25 Obserwatorów :) cieszę się z każdej/każdego z WAS :) i te wszystkie komentarze !! dzięki
Każda jedna rzecz dla mnie duuużo znaczy i bardzo cieszy :)

W końcu słońce za oknem... mam wolny weekend i tak spontanicznie postanowiłam zrobić mały remont. Przemalowałam ścianę na zielono, robię na niej srebrny napis i wieszam obraz który od roku stoi i czeka ;)

Słońce świeci więc trzeba wyjść na spacer... a to makijaż jaki robię na co dzień : 


 Zaczynam od bazy pod cienie, nakładam szary cień, następnie rozjaśniam kąciki, na dole fioletowa gredka ( Golden Rose ) do góry Czarna kredka Smokey Eyes ( Golden Rose ). Jak już mam te podstawy dodaje trochę niebieskiego po bokach i rozcieram go fioletem do środka :) Cieniując używam brzoskwiniowego i liliowego koloru.. brzmi dziwnie ale efekt delikatny ;) dzięki czemu uzyskuje - jak dla mnie - fajny efekt przy wyjściu na powiekę. Końcowa faza to mój ulubiony tusz Essence i na koniec Eye Liner - Golden Rose. :) Taki mały opis w skrócie bo wiem, że same potraficie robić przecudowne makijaże !




Delikatnie i zwyczajnie czyli idealnie na zwykłe niedzielne popołudnie ;) Miłego dnia !!

a WAM jak mija dzień? wszystko ok ? :)

2012-10-25

Coś dla twarzy - czyli dobre nawilżenie ! + AVON

AVON: <- Klik :) Zobacz najnowszy katalog AVON!! - zachęcam do obejrzenia  ;) chętnie przyjmę Wasze zamówienia i oczywiście je zrealizuję ! W razie pytań proszę piszcie ! :) Staram się rozkręcić w branży ...

... do rzeczy ...

Dzisiaj szary, zimny i deszczowy dzień, temperatura coraz niższa ... dłonie,włosy - to jesteśmy w stanie ukryć pod cieplutką czapką i wełnianym szalikiem ale nasza twarz zawsze ucierpi :( nieuniknione ... tylko trzy kroki a skóra gładka, odżywiona i nawilżona...czas na ZIMOWĄ KURACJĘ !

Krok. 1

Peeling - przygotowuję go z ok. pół szklanki cukru, łyżki miodu i łyżki oliwy z oliwek, mieszam wszystko razem a później masuje twarz - sprawdza się idealnie na całe ciało !


nie ma nic lepszego na nawilżenie.. coś cudownego - naprawdę spróbujcie :)

Krok. 2

Maseczka - Jogurt i miód - idealny zestaw ...Miód zawiera wiele mikroelementów, m.in. potas, cynk, fosfor, żelazo, wapń i magnez. W miodzie znajdują się też witaminy B i C.


Skład miodu
- woda 16-20℅
- cukry proste /glukoza i fruktoza/ ok. 75℅
- kwasy organiczne /jabłkowy, cytrynowy, mlekowy, glukonowy, mrówkowy,
szczawiowy / ok. 1℅
- enzymy /amylaza, inwertaza, oksydaza glukozy, lizozym, katalaza/
- białka /globulin, albumin/ ok. 0,34℅
- witaminy A, B₁, B₂, C, PP
- mikroelementy: fosfor, potas, żelazo, magnez, wapń ok. 0,35℅

Cud w płynie ;) 




Wystarczy jedna łyżeczka jogurtu, jedna łyżeczka płynnego miodu - mieszamy razem i nakładamy na twarz na 15 minut .... później zmywamy CIEPŁĄ wodą i .... 

Krok. 3 

Tutaj mniej natury więcej chemii - wkraczają kremy ... Moja mini kolekcja :



O dwóch z nich - w środku - pisałam wcześniej więc nie będę już nic wspominać..
Staram się używać je na zmianę .. po prostu nie chcę przyzwyczaić skóry do jednego rodzaju :)

Zdecydowany faworyt - DZIAŁA !! Moge go z czystym sumieniem polecić to Masło Kakaowe Ziaja - genialny, idealny, natłuszcza, nawilża, super zapach i konsystencja..dla mnie numer 1 .. i cena .. ok. 5 zł :) bardzo wydajny mimo małego słoiczka.

Niestety o reszcie tego nie powiem ... Avon Solutions - krem i żel-krem.. są ok, mają dużo wody, nawilżają ale efekt nie jest trwały do tego są średnio wydajne ale jak jest jakaś promocja czy coś to można się skusić ;) powiedziała bym, że krem standardowy !

Soraya - mleko i miód .. i zapach średni i krem średnio...nie lubię tej firmy , nie wiem dlaczego ten krem kupiłam, kosztował ok. 12 zł ale żadnego efektu po sobie nie pozostawia... może na krótką chwilę, ale jeśli się zastanawiacie, osobiście nie polecam :)

Jeśli tylko macie jakieś sprawdzone kremy, żele , maseczki... możecie coś POLECIĆ proszę ? :)

2012-10-24

Wypadają włosy ? Przeczytaj !!

Oj ciężki dzień.. może to tak pogoda - jesień, może wszystko co się dzieje wokół .. ale spokojnie nie będę się żalić ;) jednak temat postu będzie o słabości i wykończeniu...tylko że WŁOSÓW !

Rok czy pół roku temu - dosłownie garściami mogłam wyciągać włosy podczas mycia, gdy czesałam je na szczotce też było ich sporo i wystarczyło tylko przejechać palcami a już w garści kilka włosów zostało.
Totalnie osłabione, wypadające i pozbawione witamin... horror !

Udałam się do zielarki .. i co poleciła.. coś co pewnie nie jedna z Was bardzo dobrze zna ;) Capitavit koszt ok. 10 zł.

Obiecała efekt po około 6 butelkach..nie wierzyłam ale teraz zwracam honor ! Włosów wypada znacznie mniej :) powiedziała bym, że w normie !

Co do kosmetyku... zapach.. okropny ale trzeba to przecierpieć. Wcieram go w skórę głowy i pozostawiam na MINIMUM 20 minut lub nawet parę godzin jeśli jestem w domu. DO tego poleciła mi szampon ... wierzę w jego działanie ;) jeden z nich można kupić w Superpharm  BIOVAX koszt ok. 20 zł.

Drugie CUDO to Mineralny szampon do włosów z minerałami z Morza Martwego Danielle Laroche ...fajnie wygląda co nie ? :)




Skład: Sodium Laureth Sulfate, Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Cetrimonium Chloride, Glycol Distearate &Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea & Laureth 10, Parfum, Polyquaterium 11, Sodium Chloride, Cocamid Dea, Cyclomethicone, E-102, E-110, E-122, E-133, Silt, Sea Salt (Maris Sal), Methylparaben, Panthenol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionene,Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool

Męczyłam się pół roku i w końcu są efekty ! Polecam taką kurację i życzę wytrwałości...

Teraz pytanie do WAS !

Znacie jakieś specyfiki na odbudowę włosa oraz na to żeby szybciej rosły? Istnieje coś takiego ? :)

2012-10-22

Róż - mój nowy numer jeden wśród kosmetyków

Od jakiegoś czasu potrzebowałam jakiejś zmiany w makijażu ..zawsze to samo - kreska, mascara czasami trochę cienia ;) Postanowiłam podkreślić kości policzkowe i totalnie oszalałam na tym punkcie...




Avon True Color Blush ...  Róż, dzięki jedwabiście gładkiej formule, harmonijnie stapia się ze skórą, co zapewnia makijażowi wyjątkową lekkość. Szukałam właśnie takiego odcienia który jest delikatny i naturalny - przyznam, że nie zawiodłam się !  Ładnie się rozciera, nie rozmazuje, można stopniować efekt na skórze!

Próbowałam uchwycić dobrze kolor .. stąd pare zdjęć plus ujęcie na policzku ...






Dodatkowym atutem jest opakowanie z lusterkiem i pędzelkiem .. ogromny plus bo wcześniej musiałam nosić pędzel osobno! Wydaje mi się, że kolor ten jest na tyle uniwersalny, że pasuje do wielu karnacji .. imponuje mi jego delikatność. To moje pierwsze opakowanie więc zobaczymy jak z wydajnością ! Szkoda tylko, że do wyboru są dwa odcienie ale nie będę narzekać bo z kolorem trafiłam!

Cena : 20 zł - kat. 14 Avon ... ocena 8/10 ? Nic nie jest idealne mimo, że bardzo dobre ;)

Dobrej nocy :*

2012-10-21

Mały kosmetykowy offtopic - czyli herbaciany raj !

Nie do końca offtopic bo w końcu takie herbatki też pozytywnie wpływają na nasze zdrowie a co za tym idzie - urodę !

Zachęcona komentarzami koleżanki i pysznym aromatem postanowiłam skusić się na zakup paru herbat ... zaryzykowałam i nie zawiodłam się! Jestem pewna, że dostawy będę robiła regularnie :P

Dokładnie we wtorek dostałam takie niewinnie wyglądające pudełeczko ...
 a w nim...

Zapach niesamowity ! Jak tylko wejdę do pokoju to czuje aromat tych herbat, czyli plus za dodatkową funkcję ;)

Najlepsza z nich a zarazem najciekawsza jak dla mnie to czarna herbata z wiśnią i czekoladą !

Herbata czarna liściasta z dodatkiem płatków czekolady, suszonej wiśni, hibiskusa o wybornym aromacie wiśni w czekoladzie. 

WŁAŚCIWOŚCI HERBATY CZARNEJ:
  • Usuwa zmęczenie, poprawia koncentrację, rozjaśnia umysł,pobudza
  • Wzmaga wydzielanie soków trawiennych
  • Usuwa toksyczne związki z organizmu
  • Ma właściwości antyrakowe (naukowcy dowodzą, iż dzięki antyutleniaczom zawartym w czarnej herbacie możemy zapobiec powstawaniu komórek rakowych)



kawałki czekolady ... czyż to nie wygląda niesamowicie ??? :) Mmmm.... 


Herbatka o ciekawej nazwie '' Bora Bora'' . Skusiła mnie składem owocowym :
Herbata czarna z dodatkiem soczystej kiwi, słodkiej maliny oraz pysznego banana o wyjątkowym aromacie, który na myśl przywodzi wspaniałą wyspę, białe piaski, przejrzyste lazurowe wody, odpoczynek pod palmami... Wspaniały egzotyczny smak! 


Ze względu, że uwielbiam cynamon .. a w połączeniu z jabłkiem jeszcze bardziej za nim szaleje skusiłam się na herbatę '' OWOCOWA GORĄCA SZARLOTKA ''


Niesamowita herbatka bo jest zrobiona z samych owoców, bez liści herbaty ... sama owocowa przyjemność ;)


'' Bezkofeinowy susz owocowy z dodatkiem jabłka, płatków róży, skórki pomarańczowej, rodzynek, cukru granulowanego, cynamonu, migdałów, płatków kokosa o uwodzicielskim aromacie gorącej szarlotki z bitą śmietaną.'' Opis mnie zachęcił i nie żałuję .. dosyć mocna i intensywna ale bardzo smaczna ! Zwłaszcza z miodem :)

WŁAŚCIWOŚCI HERBATY OWOCOWEJ:
  • owoce tej herbaty zawierają wiele witamin i minerałów
  • działa orzeźwiająco
  • redukuje napięcie i stresy
  • zawarty w niej hibiskus wzmacnia odporności organizmu, działa kojąco, przeciwzapalnie, wzmacnia wątrobę, stanowi wyjątkowe źródło witaminy C, przyśpiesza przemianę materii, oczyszcza organizm, ma działanie antybakteryjne, moczopędne (dzięki czemu przeciwdziała zastojowi wody w organizmie) 
Na koniec MARCEPANOWA SYMFONIA!

Wyborna herbata zielona typu Gunpowder z dodatkiem cząstek wiśni, truskawek i jabłka o królewskim aromacie migdałów i marcepanu.  Zdrowa zielona herbatka z małym dodatkiem - przepyszna ! Właściwości tej herbaty skusiły mnie jeszcze bardziej :) 

WŁAŚCIWOŚCI HERBATY ZIELONEJ:
  • Naturalne źródło wielu cennych witamin i minerałów: A,B1, B2, C,E,K, fluoru, żelaza, sodu, wapnia, potasu i cynku
  • Posiada właściwości anty-zawałowe, chroniąc jednocześnie przed chorobą wieńcową, nadciśnieniem
  • Obniża poziom cholesterolu

  • Wspomaga odporność organizmu, zwalcza bakterie i wirusy
  • Spowalnia proces starzenia się organizmu, działa anty-nowotworowo
  • Obniża ciśnienie krwi
  • Wspomaga trawienie, znosi uczucie ciężkości w brzuchu (idealna po ciężkostrawnych posiłkach, w trakcie diety odchudzającej i na co dzień)
  • Wzmacnia układ nerwowy
  • Usuwa toksyny z organizmu, dzięki czemu jest idealną propozycją dla osób palących papierosy 
  
Tak wiele za tak nie wiele :) 
Myślę, że jest to idealny napój zwłaszcza patrząc na pogodę za oknem... pomijając walory smakowe... samo zdrowie ! Enjoy




2012-10-18

AVON

Skusiłam się... czemu nie? Zostałam konsultantką i jestem bardzo zadowolona ;) od dawna korzystam z kosmetyków firmy Avon a teraz mam nawet okazje polecać je innym ! Uwielbiam ich kremy i balsamy .. a żele...mmm :) i te zapachy ! magia ;)

Największym plusem dla mnie są promocje hehe - uwielbiam je - z ostatniego katalogu - kupiłam żel za 19.99 zł ( 500 ml ) a mgiełka i balsam ''gratis'' ... jak to nie uwielbiać ? ale to taki mój mały minusik, że takie promocje zawsze mnie ciągną jak magnes.. :P

Nabytek z ostatniego katalogu... mój numer 1 ! Wiem, że zostanę fanką na pewno na długi czas ;) jest to peeling - maseczka, idealna do odświeżenie i oczyszczenia skóry ! 


Konsystencja maseczki - cementowa no ale bardzo fajna! Maseczka bardzo łatwo się rozprowadza, szybko zasycha i po jakimś czasie czuć przyjemny chłód - zdecydowanie na PLUS !

Widoczne na zdjęciu drobinki wygładzają skórę twarzy a po zmyciu maseczki skóra jest napięta. Minusa dopatruje się w tym, że od razu muszę nałożyć krem na twarz bo prze to, że skóra ściąga skórę mam wrażenie, że robi się ona bardzo sucha.

Jak na moje bardzo dobrze oczyszcza i także matuje ... na razie - dosyć wydajna ;) używam od tygodnia a opakowanie pełne :D

a po rozmazaniu ...


Ideałów nie ma ale stosunek ceny do jakości - jak najbardziej ! Ja jestem zadowolona ;)


Jak już mowa o nawilżaniu to warto wspomnieć o Avon Naturals Milk and Honey ! Uwielbiam - zapach, konsystencja, działanie !! świetne ;) największy plus za perłowy kolor chociaż wiem, że w kosmetykach nie jest to istotne - mimo to przykuwa moje oko :P 

Linia firmy Avon  Naturals to między innymi musy do ciała oparte na bazie naturalnych składników.Jak zapewnia producent produkty z tej linii dogłębnie nawilżą i zrewitalizują zmęczoną skórę, a także poprawią jej kondycję.

Plus za obłędny , naprawdę wspaniały i niesamowicie relaksujący zapach!!


Chyba największą zaletą jest szybkość wchłaniania ... wsmarowywanie go w ciało to sama przyjemność, jest strasznie lekki mmm ;)


Zamówiłam jeszcze krem.. z myślą o dbałość o stopy ale tutaj nie mam zdania bo po prostu NIGDY ( Może coś polecicie ??? ) nie znalazłam jescze dobrego kremu do stóp... ten jest po prostu ok :) Zwykły, taki sam jak każdy inny... plus za konsystencje która jest rzadka i  dzięki czemu  jego nie wielką ilością można posmarować całe stopy. Szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze lepkiej, wyczuwalnej warstwy. Niestety minusem jest to, że słabo nawilża ... zapach nie jest przyjemny ale dla mnie nie jest to w tym przypadku ważne :)



Avon Care, Rich Moisture Nourishing Face Cream

No i kolejna zasadzka na mój portfel... promocja na kremy do twarzy :) wzięłam dwa .. nie wiem po co, teraz używam czterech różnych na zmianę :P Gigantyczny plus za to że kremu w opakowaniu jest DUŻO i tak mała ilość - widoczna na zdjęciu, wystarczyła do nawilżenia całej twarzy :)



Skóra na twarzy gładka, mięciutka i nawilżona. Krem bardzo szybko się wchłania, często używam go pod puder :) jak dla mnie bardzo dobry, bardzo wydajny i bardzo go polecam :)

Drugi krem .. o znacznie gęstszej konsystencji to : Avon Intensive Moisture



Nie mam zastrzeżeń.. krem jak każdy inny ;) wydajny, nawilża, fajny zapach i dobra konsystencja.. nie ma szału ale warto kupić :)

Na koniec coś czego strasznie mi brakowało w mojej torebce - mały, ''podręczny'' perfumik :) zapach wybrałampo nutach zapachowych i muszę przyznać, że nie zawiodłam się :)

Nuty zapachowe:
nuta głowy: jabłko, truskawka, świeży akord
nuta serca: jaśmin, frezja, bez
nuta bazy: ambra, białe piżmo, drzewo sandałowe


buteleczka jest fajna mała, mieści się do kosmetyczki a zapach przyjemny i często słyszę komplementy ! Polecam taki wynalazek :) W miarę trwały zapach towarzyszy mi ostatnio na co dzień !






 Pytanie do WAS !! Czy jest coś z AVON co możecie mi polecić? Bardzo mi zależy na Waszych opiniach !

a teraz uciekam na wieczorny spacer... i życze miłego końca dnia ;)