września 23, 2012

Szminki pomadki - malinowe i cieliste usteczka ;)

Hej hej ;) wklejam zdjęcia moich ulubionych szminek - głównie L'oreal i Rimmel - ze względu na to, że nie zawiodłam się na ich trwałości !
Przy makijażu nie użyłam kretki więc efekt nie jest oszałamiający - chodziło raczej o pokazanie koloru na ustach więc wybaczcie ;)

Nr 1 Rimmel 305 Nude Praline - Ulubiony ! musze przyznać, że jest najtrwalsza .. naturalny i delikatny kolor
Nr 2 Rimmel 062 Desirable - najciemniejszy kolor na ustach ! Ma też małe drobinki i ładnie się mieni pod światłem :)
Nr 3 Rimmel 150 Hello - Fajny kolor - ciemny, malinowy róż minus taki że wysusza trochę usta :(
Nr 4 L'oreal 862 Nude - strasznie delikatny ''Nude'' bardziej wpadający w jasny róż niż beż, chyba mój drugi faworyt, utrzymuje się całkiem długo na ustach, nie rozmazuje i nawilża :)
Nr 5 L'oreal 845 Tawny - powiedziałabym, że jest to kolor brzoskwiniowy - idealnie nawilża usta - jest bardziej '' mokra '' niż Nude z tym, że niestety kolor mniej trwały :(



a teraz dla porównania kolory na ustach : 






Który Wam najbardziej się podoba? :)
I jeszcze trochę muzyki na niedzielne popołudnie
a zaraz siadam przed TV i włączam TVN ... see ya !


2 komentarze:

  1. 4 i 5 super! ja nie używam pomadek, ale już kilka razy oglądałam je w drogeriach i przymierzam się powoli do zakupu - właśnie takich delikatnych, naturalnych kolorów ;)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie ostatnie najbardziej mi się podobają :) Masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger