maja 06, 2012

Pianka truskawkowa - ptasie mleczko

I jeszcze taki mały mój wynalazek :)

Ptasie mleczko w wersji dietetycznej... a więc zaczynamy od podstaw - wybrałam galaretkę truskawkową dlatego jest to pianka o tym smaku. Ugotowałam ją według przepisu dodając jednak mniej wody. Gdy już ostygła a konsystencja była gęsta ubiłam galaretkę mikserem, tak jak białko :) później dodałam jogurt naturalny - na 500 ml ''galaretki'' 2 małe jogurty ( ale nie prosto z lodówki ) i później chociaż na 1-2h do lodówki i gotowe:) naprawdę Pyyycha, dobra alternatywa dla wysoko kalorycznych deserów :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger