maja 06, 2012

Błonnik :) dlaczego warto?

No to lecimy dalej ;) dzisiaj kolejna osoba zwróciła się do mnie o porady co mnie bardzo cieszy bo wie że może na mnie liczyć i wierzy w moją małą wiedzę :P

Sama dużo o tym nie wiem ale dziś trochę czytałam na temat BŁONNIKA :D wszędzie o tym mówią, reklama promocje na temat produktów z błonnikiem, wielki szał, ale co to jest ...?

Otóż Błonnik zmienia charakter treści przewodu pokarmowego no i pozytywnie wpływa na wchłanianie składników odżywczych i różnych substancji chemicznych.

Taka jest jego rola :
  • zmniejsza ryzyko występowania wielu okropnych choróbsk :)
    • otyłość
    • cukrzyca typu 2
    • miażdżyca
    • kamica pęcherzyka żółciowego
  • obniża też ryzyko występowania niezakaźnych chorób jelita grubego czyli na przykład :
    • nowotworów
    • zespołu jelita drażliwego
    • guzków i polipów
    • stanów zapalnych wyrostka robaczkowego
  • zmniejsza ryzyko rozwoju niektórych nowotworów
  • pomaga zapobiegać zaparciom
  • poprawia zdrowie i ogólnie funkcjonowanie układu pokarmowego
  • zwiększa poczucie sytości, nie czuje się głodu przez dłuższy czas czyli pośrednio wpływa na utrzymanie czy spadek wagi :D
trochę inspiracji na dziś :)





1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ! Jeśli masz pytanie... napisz - odpowiem :)

Jeśli obserwujesz... powiadom mnie ;) zajrzę chętnie do Ciebie ;)

Copyright © 2016 Naliex , Blogger